Какво представлява услугата XLservice и как работи тя?

Докога можете да променяте решението си? Повечето продукти, продавани от vidaXL, могат да бъдат върнати до 14 календарни дни след получаването им. Когато са поръчани няколко продукта, периодът на размисъл започва да тече на следващия ден, след който сте получили последния пакет.

Какви са вашите задължения? Можете да оценявате продукта(ите) по същия начин, по който бихте могли да го направите в реален магазин. Ако сте надхвърлили необходимото, за да установите характеристиките и естеството на продукта(ите), ще носите отговорност за всяка загуба на стойност на продукта. Всички продукти трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка, доколкото това е разумно възможно.

Как да използвате XLService? За да се възползвате от XLService, трябва да информирате vidaXL за решението си да върнете продукта преди изтичането на срока за размисъл (14 календарни дни). Можете да съобщите това по различни начини:

 

Във всички случаи, предоставяйте възможно най-много информация, за да можем да обработим заявката ви директно. Прочетете повече.

Как можете да върнете продуктите си? При получаване на вашата заявка за връщане на продукта чрез използване на XLService и при условие че заявката ви отговаря на изискванията, посочени тук, vidaXL ще организира връщането на вашия продукт по един от следните начини:

  • Като го отнесете в куриерски офис; или
  • Чрез взимането му от адреса ви от куриер.

Какви са свързаните с услугата XLService разходи? За всеки върнат продукт ще бъде удържана такса от 19,99 лв. от възстановената сума при използване на услугата XLService.

За да започнете процеса на връщане, изберете една от опциите за контакт по-долу. Ние ще ви насочим към процеса.

 

Искате ли да научите повече за връщането във vidaXL? Прочетете някои от нашите свързани статии:

Не можете да откриете отговора си? Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, ние ще се радваме да ви помогнем.