Върнах грешния продукт

Когато връщате продукт, може да се окаже, че в пакета за връщане са попаднали някои елементи, които не е трябвало да бъдат върнати. По-долу можете да намерите 4 сценария:

  1. В пакета за връщане има различен продукт;
  2. В пакета за връщане са включени няколко артикула, включително продуктът, който трябва да бъде върнат;
  3. В пакета за връщане са включени няколко артикула, с изключение на продукта, който трябва да бъде върнат;
  4. В пакета за връщане са включени лични вещи.

Ако попаднете в някой от горните сценарии, свържете се с превозвача възможно най-скоро и го помолете да ви изпрати пакета обратно. Ако това не е възможно, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, като използвате един от бутоните по-долу.

Ще направим всичко възможно, за да проследим пакета и да се опитаме да върнем всички допълнителни елементи, които са били добавени по погрешка. Все пак е важно да отбележим, че:

  • въпреки всички усилия на нашия екип, възстановяването на вашите артикули не е гарантирано;
  • Сумата ще ви бъде възстановена в съответствие с нашата политика за възстановяване на суми. Всички допълнителни артикули, включени в опаковката, няма да бъдат възстановени;
  • Ако намерим вашия(те) артикул(и), ще ви го(ги) изпратим обратно безплатно.