Приоритетни условия за доставка

Име на компанията: vidaXL Europe B.V.
Адрес: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo Нидерландия
Имейл: webservice@vidaxl.bg
Уебсайт: www.vidaxl.bg
Услуга, покрита от гаранция: Навременна доставка на вашата поръчка
Дата на покупка: Вижте фактурата
Цена на гаранцията: 10,00 лв.
Продължителност на гаранцията: От деня на абонамента при подаване на вашата поръчка до пълна доставка на вашата поръчка

Предмет на гаранцията:
Тази търговска гаранция се предлага от vidaXL като допълнение към законовите гаранции, приложими съгласно българското законодателство. Тя осигурява приоритетна доставка на поръчаните продукти, като гарантира изпращане в рамките на 1 ден от датата на поръчката.

 

УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ГАРАНЦИЯТА:

1. Предимства на гаранцията:

1.1 Приоритизиране на обработката на поръчката:

  • 1.1.1 Вашата поръчка ще бъде приоритизирана от нашия екип, за да се гарантира, че ще бъде обработена и изпратена навреме.
  • 1.1.2 Поръчката ви ще бъде поставена в горната част на опашката, като се гарантира, че ще бъде обработена и предадена на превозвача своевременно. Тази услуга е особено полезна по време на периоди на голямо търсене или непредвидени закъснения.

1.2 Премиум управление на превозвача:

  • 1.2.1 В случай на загуба на пакета ви, ние ще изпратим продукта ви незабавно, като осигурим спокойствие и бързо решение.

1.3 Неспазване на ангажиментите по гаранцията за доставка:

  • 1.3.1 Ако не успеем да изпълним ангажиментите си, ще възстановим два пъти цената, платена за гаранцията за доставка, под формата на ваучер за нашия уебсайт.

 

2. Изключения:

2.1 Тази гаранция не покрива самите продукти (ремонт, подмяна, възстановяване на сумата и т.н.), а се ограничава единствено до услугите, изброени по-горе.

3. Цена:

3.1 Цената на тази транспортна гаранция е 10,00 лв.

4. Продължителност на гаранцията:

4.1 Гаранцията е валидна от датата на поръчката до получаването на продуктите или до издаването на възстановяване под формата на ваучер за вашата гаранция за доставка.

5.Право на отказ и гаранция за доставка:

5.1 Като потребител имате законово право на отказ за всички поръчки, направени онлайн в съответствие с българското законодателство (Закон за защита на потребителите).

5.2 В случай на упражняване на правото ви на отказ за цялата поръчка, цената, платена за гаранцията за доставка, също ще бъде възстановена, при условие че услугата все още не е извършена напълно (т.е. продуктът не е изпратен).

6. Напомняне за законовите гаранции:

6.1 Независимо от търговската гаранция, продавачът остава обвързан от законовата гаранция за съответствие и всички други задължителни законови гаранции съгласно българското потребителско право.

6.2 Законова гаранция за съответствие (съгласно българския Закон за защита на потребителите):

  • 6.2.1 Потребителят разполага със срок от две години от доставката на стоките, за да претендира за дефекти, които са били налице към момента на доставката.
  • 6.2.2 Потребителят има право на безплатен ремонт или замяна на стоки, ако те са дефектни, с възможност за намаляване на цената или разваляне на договора, ако тези средства за защита не са възможни.
  • 6.2.3 През първите 6 месеца след доставката се приема, че дефектът вече е съществувал към момента на доставката, освен ако продавачът може да докаже друго.

6.3 Законова гаранция срещу скрити дефекти:

  • 6.3.1 Потребителят може да се позове на гаранция за скрити дефекти в законоустановения срок, с право да развали договора или да поиска намаление на цената.
Допълнителна информация:

Тази гаранция е валидна само в България и се подчинява на приложимите закони на България.В случай на спор и при невъзможност за намиране на решение по взаимно съгласие, компетентни са българските съдилища.